Piegāde un Apmaksa

Piegādes politika

 

  1. Pasūtīto preču saņemšana veikalā ir bezmaksas pakalpojums.

 

Vestienas 2, Rīga, veikals "MS tehnika" (Waze SIA KOROSO)  - 0,00 EUR Veikala darba laiks: P-Piektdienai no 9:00 līdz 16:00

 

  1. Piegāde Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

Preču saņemšana ar kurjeru jebkur Latvijā un Lietuvā - bezmaksas pasūtījumiem virs 160,00 eiro, bez maksas, ja vēlaties preces saņemt ar kurjeru. Preces, kuru svars pārsniedz 30 kg, tiek piegādātas tikai līdz mājas (daudzdzīvokļu mājas) ārdurvīm. Šādā gadījumā lūdzam parūpēties par preces atnešanu mājās (nesšanu uz dzīvokli). Preču piegāde notiks 2-3 darba dienu laikā pēc tam, kad klientu konsultants būs Jūs informējis (telefoniski vai e-pastā), ka Jūsu pasūtījums ir sagatavots. Izvēloties šo piegādes veidu, var norēķināties internetbankā vai ar pārskaitījumu (avansa maksājums pēc stadlerform.lv rēķina saņemšanas e-pastā). Pirms preces pieņemšanas un pavadzīmes parakstīšanas vizuāli izvērtējiet preces ārējo iepakojumu kurjera klātbūtnē!

 

MSTehnika Veikals

Pakomats

Kurjers

LV

0

2.90

6.90

 

LT/EE

n/a

2.90

7.90

 

Pārējā Eiropa

n/a

n/a

14.90

 

 

Maksājumu veidi:

Bankas pārskaitījums (PDF rēķins)

Visa, Mastercard

Internetbanka

Preču izņmešana

  • Cik ātri pasūtītā prece ir jāpaņem no ‘‘MS Tehnika’’ veikala?

 

Interneta veikalā pasūtītās un uz veikalu piegādātās preces jāizņem 5 dienu laikā no brīža, kad saņēmāt pirmo paziņojumu par preces piegādi.

 

Pēc šī termiņa beigām pasūtījums tiek anulēts.

 

  • Nevaru paspēt izņemt preces

Pēc paziņojuma saņemšanas par pasūtījuma sagatavošanu ‘‘MS Tehnika’’ veikalā, Jums ir 5 dienas, lai saņemtu pasūtījumu.

 

Ja kaut kādu iemeslu dēļ Jūs nevarat saņemt preci noteiktā laikā, sazinieties ar pa talr. + 371 67 141 035, nosūtiet ziņu uz e-pastu   info@nivonashop / info@stadlerform.lv vai izmantojiet čatu ar tiešsaistes konsultantu vietnē www.nivonashop.lv / www.stadlerform.lv .

 

  • Kas nepieciešams, lai saņemtu pasūtīto preci ar piegādi uz ‘‘MS Tehnika’’veikalu?

 

Saņemot preces veikalā, Jums ir nepieciešams nosaukt pasūtījuma ID numuru. Katram pasūtījumam tiek piešķirts unikāls numurs, kuru zina tikai veikala pārstāvji un preces pasūtītājs. Sniedzot sava pasūtījuma ID numuru trešajām personām, Jūs pilnvarojat viņu saņemt preces Jūsu vietā.

 

  • Man šķiet, ka piegāde kavējas? Kur ir jāzvana?

Lūdzu, sazinieties ar veikalu pa tālruni + 371 67 141 035.

 

*Pasūtījumiem, kas tiks apmaksāti ar pārskaitījumu vai noformēti uz nomaksu, piegādes termiņš var mainīties nepieciešamo dokumentu noformēšanas dēļ.

 

  • Preces saņemšana no kurjera – svarīgi!

 

 

 

Ja Jūs vēlaties saņemt preces piegādi ar kurjeru, vēlamies pievērst Jūsu uzmanību svarīgiem jautājumiem. Mēs rūpējamies par katru klientam nosūtīto preci, taču, diemžēl, ceļā var gadīties neparedzētas situācijas, tāpēc laicīgi vēlamies informēt par Jūsu tiesībām. Kad kurjers piegādās Jums sūtījumu, pievērsiet uzmanību tam, vai iepakojums nav bojāts. Ja pamanīsiet, ka iepakojums ir deformēts, saplēsts vai citādi bojāts, Jums ir tiesības:

 

  • Kurjera klātbūtnē vizuāli novērtēt sūtījuma iepakojuma stāvokli;
  • Pieprasīt kurjeram sastādīt aktu par bojājumu;
  • Atteikties no šī sūtījuma saņemšanas.

 

Apstiprinot sūtījuma saņemšanu, parakstot dokumentus vai citādi, Jūs apstiprināt, ka preces saņemšanas brīdī prece bija kārtībā. Pirms sūtījuma saņemšanas apstiprināšanas, lūdzu, pārliecinieties, ka tas tiešām tā ir.

 

VĒRŠAM UZMANĪBU!

  • pandēmijas laikā saņēmēja dokumenti netiek pārbaudīti;
  • pakas saņēmējam par sūtījuma saņemšanu nav jāparakstās;
  • par apliecinājumu sūtījuma saņemšanai kalpos kurjera pakalpojuma sniedzēja sistēmā saņemtais pakalpojuma pieprasījums no saņēmēja vai telefonsarunas ieraksts vai cits kurjera pakalpojuma sniedzēja izstrādātais apliecinājums.

 

Piegādes termiņš, ja prece ir pieejama uz vietas noliktavā, parasti ir 1-4 darba dienas kopš pirkuma veikšanas brīža. Piegādes termiņus var noskaidrot arī zvanot mums pa tālr. + 371 67 141 035, rakstot mums uz e-pastu   info@nivonashop / info@stadlerform.lv , vai izmantojot online konsultantu www.nivonashop.lv / www.stadlerform.lv vietnē.

 

Preču atgriezšana atteikuma tiesību gadījumā

Preces atgriešana atteikuma tiesību gadījumā ir iespējama 14 dienu laikā no preces pirkuma (saņemšanas) dienas. Šim nolūkam izmantojiet uzrakstiet iesniegumu brīvā formā, kurš adresēts mūsu uzņēmumam - SIA “Koroso” (juridiskā adrese: Auduma iela 33 - 50, Rīga, LV-1024 ) un nosūtiet uz e-pastu info@nivonashop / info@stadlerform.lv vai iesniedziet to ‘‘MS Tehnika’’ veikalā.

 

Pēc tam prece ir jānosūta atpakaļ vai jānodod tā veikalā, bez neattaisnotas vilcināšanās.

 

Papildu informācija pa tālr. + 371 67 141 035 vai rakstot ziņu uz e-pastu   info@nivonashop / info@stadlerform.lv .

 

Kādos gadījumos preces var atgriezt 14 dienu laikā.

 

Jums ir tiesības izmantot atteikuma tiesības un atteikties no preces, laužot preces distances pirkuma līgumu 14 dienu laikā, neminot iemeslu.

 

Jums ir tiesības pārbaudīt preces īpašības tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt parastā veikalā, proti pārbaudīt preci, lai noskaidrotu tās raksturu, nevis citā nolūkā. Atcerieties, ka esat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos.

 

Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad Jūs vai trešā persona, kuru Jūs norādījāt vai pilnvarojāt saņemt preci, saņēmāt preci tās lietošanai.

 

Kādos gadījumos preces nevar atgriezt 14 dienu laikā.

 

Preces nevar atgriezt 14 dienu laikā, ja:

 

  • patērētājs ir atvēris iepakojumu un / vai sabojājis preču aizsargplombu, kas personīgās higiēnas dēļ netiek pieņemts atpakaļ.
  • preces ātri bojājas vai drīz beigsies to derīguma termiņš;

  

Saņemot preces no kurjera pārliecinieties par to, ka iesaiņojums nav bojāts. Ja ir bojājumi, obligāti norādiet tos preču pieņemšanas aktā, kas atrodas pie kurjera.

 

SVARĪGI: ja preces iesaiņojuma defekts netiks fiksēts pieņemšanas aktā - preces saņemšanas brīdī, vēlāk mēs nevarēsim izskatīt Jūsu pretenzijas par iesaiņojuma un tajā esošās preces bojājumiem. Ja prece ir saņemta bojātā iesaiņojumā un NAV sastādīts akts, tad to var nepieņemt atpakaļ, ja Jūs nolemsiet no tās atteikties 14 dienu laikā.

ĻOTI SVARĪGI: ja iesaiņojums nav bojāts, bet, to atverot Jūs ieraudzījāt, ka:

 

  • precei ir ārējie bojājumi (piemēram, sasists ekrāns vai korpuss);
  • trūkst detaļu, kuras ir norādītas komplektācijā

 

tad trīs dienu laikā pēc preces saņemšanas Jūs varat izteikt mums pretenziju un izmantot atteikuma tiesības. Visas pretenzijas, kas tiks iesniegtas pēc šī termiņa, netiks izskatītas.

Papildu informācija – pa tālruni + 371 67 141 035 vai rakstot ziņu uz e-pastu   info@nivonashop / info@stadlerform.lv .

 

Vai tiks atgriezta nauda par preci un piegādi.

 

Jā, tiks atgriezta.

 

Ja Jūs atsakāties no preces, ievērojot atteikuma tiesību termiņu, mēs atmaksāsim visu no Jums saņemto naudu, tostarp izdevumus par piegādi (izņemot papildu izdevumus, kuri ir radušies, ja Jūs izvēlējāties piegādes veidu, kurš nav vislētākais no mūsu piedāvātajiem piegādes standarta veidiem), bez neattaisnotiem kavējumiem un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tās dienas, kad mēs tiksim informēti par Jūsu lēmumu atteikties no konkrētās preces.

Atmaksa tiks veikta, izmantojot to pašu apmaksas veidu, kuru Jūs izmantojāt sākotnējā darījumā, ja nav izteikta skaidra piekrišana citam apmaksas veidam.

Jebkurā gadījumā saistībā ar šo atmaksu no Jums netiks iekasēta samaksa, mēs varam aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr saņemsim preci atpakaļ, vai arī, kamēr Jūs uzrādīsiet apstiprinājumu tam, ka preces ir nosūtītas atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība ir izpildīta ātrāk.

 

Pievērsiet uzmanību tam, ka:

  • Preci ir nepieciešams nosūtīt atpakaļ vai arī nodot mums veikalā - bez neattaisnotiem kavējumiem un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienas pēc dienas, kad Jūs paziņojāt mums par savu lēmumu atteikties no šī līguma. Termiņš būs ievērots, ja Jūs izsūtīsiet preces atpakaļ līdz 14 dienu termiņa beigām no preces iegādes (saņemšanas) dienas.
  • Jums būs jāsedz tiešie izdevumi, kas saistīti ar preces atgriešanu.
  • Jūs esat atbildīgi par preces vērtības samazināšanos, ja preces ir lietotas citiem mērķiem, kas nav saistīti ar tās īpašībām.
  • Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu laikā, kad ir spēkā atteikuma tiesības (tostarp par pilnu un nevainojamu iesaiņojuma saglabāšanu).

 

 

Garantija


PATĒRĒTĀJS – fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci
vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību.
Juridiska persona – NAV patērētājs un uz juridiskām personām neattiecas Patērētāju tiesību aizsardzības
likums un tam piesaistītie MK noteikumi un citi patērētāju tiesību regulējošie normatīvajiem aktiem.
Juridiskai personai ir jāslēdz atsevišķs līgums, vai jāvadās no preces garantijas talonā noteiktās kārtības un
garantijām.
Interneta veikala www.nivonashop.lv / www.stadlerform.lv precēm tiek nodrošināta SIA “Koroso” vai attiecīgās preces ražotāja sniegtā garantija, kas attiecas uz visām precēm, kas iegādātas interneta veikalā www.nivonashop.lv / www.stadlerform.lv

Informācija par garantijas apkalpošanu ir norādīta precei pievienotājā servisa (garantijas) kartē vai pārdošanas dokumentā.


SIA “Koroso” apsolās, saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma nosacījumiem, atmaksāt patērētājam par preci samaksāto naudas summu vai apmainīt preci pret atbilstošu vai bez atlīdzības novērst preces neatbilstību vai veikt citas darbības, ja prece neatbilst garantijā vai reklāmā sniegtajam raksturojumam.


Gadījumi, kad patērētājam var tikt atteikts garantijas remonts:


1. Precei ir mehāniski bojājumi, kas radušies patērētāja rīcības dēļ, tajā skaitā dabas stihijas: zibens, ugunsgrēks, plūdi un tml. faktoru iedarbības rezultātā, kā arī radušies svešu priekšmetu, šķidrumu, kukaiņu utt., iekļūšanas rezultātā;
2. Precei bojājumi radušies tādēļ, ka preces uzstādīšanas, glabāšanas, transportēšanas vai lietošanas laikā netika ievēroti lietošanas instrukcijas nosacījumi;
3. Preces lietošanas laikā tika izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī
izejmateriāli, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs
preces bojājumus,
4. Nav veikta regulārā apkope (attiecas uz precēm, kurām tāda ir nepieciešama).

Vienlaicīgi atgādinām, ka patērētāji līguma noteikumiem neatbilstošas preces gadījumā divu gadu laikā no preces saņemšanas dienas ir tiesīgi izmantot Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27.un 28.pantā noteiktās tiesības, ar iesniegumu vēršoties SIA „Koroso”.


Vairāk informācijas meklējiet šeit:
http://likumi.lv/doc.php?id=23309
http://www.ptac.gov.lv/lv
http://likumi.lv/doc.php?id=275063

 

Kādos gadījumos ražotāja garantija nav spēkā?

  

Klientam nav iespēju izmantot preces garantijas remontu, ja:

 

  • Precei ir mehāniski bojājumi, kuri ir radušies lietotāja darbības rezultātā, tostarp, ja tos ir radījusi dabas stihija: zibens, ugunsgrēks, plūdi, utml. Tostarp arī gadījumos, ja ierīcē iekļūst nepiederoši priekšmeti, šķidrumi un insekti;
  • Prece ir bojāta nepareizas uzstādīšanas, transportēšanas vai glabāšanas rezultātā, kā arī tad, ja preces ekspluatācijas laikā nav ievērotas prasības, kas ir izteiktas lietotāja instrukcijā;
  • Ekspluatācijas laikā tika izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī palīgmateriāli , kurus nav sertificējis ražotājs un kuru izmantošana ir izraisījusi ierīces bojājumus;
  • Ierīce nav saņēmusi pienācīgu servisa apkalpošanu (tikai gadījumos, kad apkalpošana ir nepieciešama);

 

Kādas garantijas ir precei, kuru iegādājusies juridiska persona?

 

Atkarībā no preču ražotāja nosacījumiem, juridiskas personas var saņem dažāda termiņu garantiju ierīcēm – no nulles līdz pat diviem gadiem.

 

Ja Jūs pārstāvat juridisku personu, tad uzzināt, vai ražotājs dod garantiju konkrētai precei var, piezvanot pa telefonu + 371 67 141 035 vai nosūtot ziņu uz elektronisko pastu info@nivonashop / info@stadlerform.lv